H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Retail campagnes Archieven - H&R Products - Web&Marketing
112
archive,tax-portfolio_category,term-retail-campagnes,term-112,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Archief

Actie motivatie Klanten reageren vaak gefrustreerd op zelfscan controles. Ze zijn namelijk hun tijdswinst kwijt en er zijn altijd klanten die pech hebben, waardoor ze meerdere controles binnen een korte periode krijgen. Dit is funest voor hun winkelbeleving en loyaliteit. Deze frustraties kunnen gemakkelijk worden opgelost met een kleine compensatie voor het ongemak. Maar hoe zorg je ervoor dat dit een proces wordt, en dat de juiste mensen de compensatie krijgen?   Zelfscan spaarkaart Klanten kunnen sparen voor een presentje doordat ze bij elke controle een stempel ontvangen. Hiermee beloon je de juiste personen en het is eenvoudig mee te geven aan het kassateam! Dit maakt discussies rondom controles een stuk makkelijker! Door de opzet van het kaartje kan er elke maand gekozen worden voor een ander presentje. Denk hierbij aan een bosje bloemen of een cadeaubon.   [button size='' style='' text='Interesse?' icon='' icon_color='' link='mailto:info@hr-products.nl?subject=Zelfscan campagne' target='_self' color='' hover_color='' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin='']...

Betrek de buurt bij jouw supermarkt! Laat klanten sparen voor scholen en verenigingen in de omgeving.   Wat maakt deze actie zo bijzonder? • Persoonlijk gewin. Naast het sponsoren van een vereniging of school, kunnen klanten zelf ook kans maken op prijzen. • Online toegankelijk en gekoppeld met Facebook. • Je verzamelt gegevens over jouw klanten die je voor verdere doeleinden kunt gebruiken. • Er wordt gevraagd om de Facebookpagina te liken voordat klanten prijzen kunnen winnen. • Facebookpagina van de winkel krijgt een boost in het aantal likes en interactie. • Tussenstand wordt live getoond.   [button size='' style='' text='Interesse?' icon='' icon_color='' link='mailto:info@hr-products.nl?subject=Vul de Kas' target='_self' color='' hover_color='' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin='']...

Facebook heeft zich inmiddels bewezen als een geschikt en stabiel medium om met je klanten te communiceren. Met Facebook kun je veel mensen in Nederland bereiken, maar hoe zorg je ervoor dat je jouw doelgroep of personen uit jouw marktgebied bereikt?   Om bovenstaand vraagstuk te beantwoorden hebben wij de Facebook winactie ontwikkeld. De winactie is bedoeld om zoveel mogelijk huidige en nieuwe klanten van de supermarkt te betrekken bij de Facebookpagina. Hierdoor hoef je niet meer met hagel te schieten, maar bereik je enkel de mensen die baat hebben bij jouw Facebook berichten.   Omschrijving winactie:  Zodra consumenten hun boodschappen hebben gedaan in jouw winkel, ontvangen zij bij de kassa een coupon met daarop een unieke code. Op het kaartje staat vermeld wat zij kunnen winnen en hoe zij mee kunnen doen. De unieke code wordt gebruikt om mee te doen met de Facebook winactie. Het is dus alleen mogelijk om met een unieke code mee te doen. Je bereikt hiermee dus jouw eigen klanten.   Hoe gaat dit in zijn werk:  Speciaal ontworpen landingspagina met druk op Doe mee om mee te kunnen doen met de win actie. Vervolgens moet de gebruiker toestemming geven zodat de gegevens (zoals naam en email) uit zijn of haar Facebook profiel gedownload kan worden. Zodra er toestemming is gegeven wordt de gebruiker eerst gevraagd om de pagina te ‘liken’ voordat hij of zij mee kan doen met de winactie.   Opvolgend komt de klant op een pagina waarin de unieke code van de coupon kan worden ingevuld. Hieruit komt een response ‘Gefeliciteerd! U heeft...

Vier Pasen met je klanten! “On top of mind” zijn bij je klanten is tijdens deze dagen extra belangrijk om de aankopen te stimuleren. Dankzij het Paasfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Betrek je klanten op de winkelvloer door de bijgeleverde paaseieren in de winkel of in de omgeving te verstoppen.   Hoe het werkt De klant ontvangt bij een besteding van € x,- een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website. Vervolgens wordt de klant gevraagd zijn of haar gegevens in te vullen. Dit kan door in te loggen op Facebook of via zijn/haar e-mailadres. Daarnaast wordt de klant gevraagd om de Facebookpagina te liken. Zodra de klant dit heeft gedaan komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of kortingscode zijn.   Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek laten zien wat zij tijdens de paasdagen te bieden hebben. Wanneer er een prijs of korting is gewonnen, ontvangt de klant direct een kortingsbon. Op de kortingsbon staat een barcode die aan de kassa kan worden gescand om de korting te verrekenen. De unieke code wordt ook op de kortingsbon vermeld. De kassière kan dan de unieke code op de paascoupon met de kortingsbon controleren voordat de prijs wordt weggegeven. Extra activatie Er worden paaseieren geleverd met speciale paascoupons waarop altijd prijs valt. Elke dag kunnen jullie de paaseieren verstoppen in de winkel of in de omgeving. Klanten kunnen vervolgens deze eieren zoeken. Via Facebook plaatsen wij hints om zo...

Vier samen met je klanten de maand december! In december ben je op zoek naar manieren om je extra te onderscheiden van de concurrentie. “On top of mind” zijn bij je klanten is in deze maand extra belangrijk om de decemberaankopen te stimuleren. Dankzij het Decemberfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Doordat de klant elke dag een vakje kan openen om kans te maken op een prijs, blijft je winkel “on top of mind”.   Hoe het werkt De klant ontvangt bij elke besteding een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website en de klant wordt direct doorverwezen naar de kerstkalender. Iedere klant kan elke dag in de maand december het vakje van de dag openen. Zodra de klant dit doet komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of korting zijn.   Mocht een klant zijn vergeten het vakje van de dag ervoor te openen kan deze de volgende dag niet meer worden geopend. Het is namelijk de bedoeling de klant elke dag weer in contact te brengen met je winkel. Er kan dagelijks maximaal één vakje worden geopend om kans te maken op een prijs. Mocht een klant meerdere coupons hebben, kunnen deze worden bewaard voor een volgende dag. Met één code kan je één dag van de kalender openen.   Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek...