H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Technische hoogstandjes Archieven - H&R Products - Web&Marketing
110
archive,tax-portfolio_category,term-technische-hoogstandjes,term-110,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Archief

Over Gym Suppan Sporten, we zijn er (bijna) allemaal druk mee bezig tegenwoordig. Lekker veel bewegen en daarbij goed eten is gezond, dat weten we. Maar waarbij het sporten vaak nog wel lukt, is het vinden van een goede maaltijd voor na het sporten lastig! Dit ondervonden ook de sport eigenaren van Gym Suppan in De Ronde Venen. Om deze reden werden er ideeën gedeeld over het maken van een eigen restaurant in hun gym, met als uitkomst: Suppan Food. Een restaurant waar sporters, na het sporten, kunnen genieten van een heerlijk en vooral gezonde maaltijd! Bekijk snel alle heerlijke maaltijden op https://suppanfood.nl/ De opdracht In samenwerking met Suppan Food hebben wij een logo bij het merk ontworpen. Daarnaast moest de branding nog verder worden uitgewerkt. Uit de nauwe samenwerking zijn wij op creatieve ideeën gekomen in de vorm van flyers, menukaarten, een loyaliteitscampagne en uiteraard de webshop voor het restaurant. Bij het maken van de webshop moest rekening gehouden worden met het concept van afhalen en direct opeten. Voor de optie afhalen is er rekening gehouden met de afhaaldag en afhaalmoment. Om vragen omtrent allergieën bij het afhalen te voorkomen, hebben wij een notitievlak bij het bestelformulier toegevoegd. Dit bij elkaar zorgt voor een duidelijke en overzichtelijke webshop voor de bezoeker.   Wat maakt Suppan Food uniek Bewegen en gezond eten is de trend van het moment. Om die reden spelen steeds meer restauranteigenaren hierop in. Wat maakt Suppan Food dan uniek? Behalve de ervaring van de eigenaars is de moderne manier van bestellen onderscheidend te...

Een mobiele of een responsive website maken? Met de ontwikkelingen op het gebied van SEO en mobile first ranking van Google is het verstandig om Mobile First te denken. Dit houdt in dat je de website bouwt vanuit het oogpunt van een mobiele gebruiker. Tegenwoordig zijn er meer mobiele gebruikers dan desktop gebruikers waardoor dit een must is geworden.   Voor HLO Creative Design Agency hebben wij het design van een mobiele en een responsive website van 2mb-animations.com ontwikkeld voor tablets en desktop. Het gave wat je dan kan doen is je gebruiker op elk apparaat een geoptimaliseerde ervaring geven.   De uitdaging met dit project 2mb-animations.com is een bedrijf die (je raadt het al) gespecialiseerd is in ’t maken van animaties. Nu moet je dit uiteraard ook terug zien op de website, echter kan het zijn dat sommige animaties simpelweg te zwaar zijn voor veelal procesmatig zwakkere mobiele apparaten. Ook waren sommige animaties simpelweg te groot voor mobiele apparaten.   De oplossing We hebben mobiele en desktop opties in één CMS systeem verwerkt zodat je de mobiele en desktop website apart kunt aanpassen. Met gebruik van slimme code detecteren we met wat voor apparaat je de website bezoekt. Vervolgens laden wij alleen de content in die nodig is om de website op te bouwen. De voordelen hiervan zijn: • We laden geen content in op mobile die je hier niet gebruikt, dit zorgt voor significante perfomance verbetering • Door de performanceverbetering scoren we goed in de ranking (website wordt binnen 1 seconde geladen)   Gave elementen in dit project Omdat de website snel...

Een mooi voorbeeld wanneer je een mobiele website inzet in plaats van een responsive website. Voor TaskTeam hebben we een desktop en mobiel design van HLO Creative Design Agency gerealiseerd om documenten zo inzichtelijk mogelijk te maken voor hun leden. Daar waar je op desktop meer ruimte hebt voor het tonen van informatie in 1 oogopslag, kan het uitdagend zijn om het overzicht te bewaren op mobiele apparaten. Daarom hebben wij hiervoor aparte functionaliteiten toegevoegd op mobile.   Daarnaast hebben wij op deze website evenementen en documenten aan elkaar gekoppeld in het CMS systeem. Hierdoor kunnen documenten gevonden worden op categorieën en zoekwoorden van documenten, maar ook die van evenementen.   Hiervoor hebben wij ook een speciale query ontwikkeld die geschikt is om op de verschillende berichttypen te zoeken. Wat een handige bijkomstigheid hiervan is, is dat het nog makkelijker beheersbaar is geworden in het CMS systeem!   Bekijk de website via taskteamcso.com en bekijk de video hieronder voor een impressie!   Your browser does not support the video tag. ...

Voor Anthura B.V. ontwikkelde wij een geheel nieuwe website. Naast de technische realisatie van de website, hebben wij een directe koppeling tussen de productdatabase en de website gerealiseerd. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat de juiste informatie beschikbaar wordt gesteld!...

Voor Albert Heijn van Etten ontwikkelde wij een geheel website. De website is responsive opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc's. In de website zit een koppeling verwerkt met ons narrowcasting systeem. Klanten van Albert Heijn van Etten kunnen advertententies plaatsen via de website welke direct worden getoond op de tv's in de winkel....

Voor Kiwanis Doetinchem- De Graafschap City Swim ontwikkelde wij een geheel nieuwe website + huisstijl. Als hoofdsponsor van het evenement voor Kiwanis Doetinchem-De Graafschap City Swim hebben wij de website inclusief de volledige integratie van een gebruiksvriendelijk ticket- en sponsorsysteem gerealiseerd. Er kan op de website direct met iDeal worden afgerekend. Met dit systeem kunnen er, met behulp van een applicatie op een Android of iOS smartphone, direct tickets worden gescand....