H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
ontwikkeling Archieven - H&R Products - Web&Marketing
125
archive,tax-portfolio_tag,term-ontwikkeling,term-125,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Archief

Arling heeft zijn huisstijl en communicatiestrategie in samenwerking met HLO Design helemaal omgegooid. Hun eerdere uiting "Arling Evenementen & Communicatie" is omgezet naar Arling Durft! Bijvoorbeeld: "Arling Durft een frisse wind te blazen door zich volledig aan jouw vraag toe te wijden". Hiervoor durfde Arling ook een nieuwe website te lanceren, een unieke horizontale website!   In opdracht van onze vrienden bij HLO Design hebben we een unieke website ontwikkeld in de WordPress omgeving. We hebben de backend van de website ingericht op het gebruik van de gebruiker. Alle teksten en plaatjes kunnen gemakkelijk worden aangepast binnen het CMS.  Neem vooral ook een kijkje op https://arling.nl en laat je verrassen door de mooie effecten en leuke uitingen. Unieke features van deze website op een rijtje Horizontale website Extra pagina's voor betere performance Custom effecten per slide/pagina Door de effecten leeft de website meer dan een "normale" website. Blogpagina (Paradepaardjes) Met unieke elementen die gemakkelijk aanpasbaar zijn per blogbericht (paradepaardje). Extra elementen die worden opgevraagd (zoals het blogoverzicht a.k.a Paradepaardjes) worden ingeladen door middel van AJAX techniek. Hierdoor hoeft de pagina niet opnieuw worden geladen, maar wordt er slechts een gedeelte van de pagina ververst. Chatfunctie om mensen snel van dienst te kunnen zijn of vragen te beantwoorden. Aangepaste CMS om de huisstijl te waarborgen. Denk hierbij aan: Vooringestelde Kleurschema's Handige koppelingen tussen pagina's en taxonomy's Social pagina Hier wordt door middel van 4 verschillende API's verschillende feeds (berichten) opgevraagd van: Facebook Twitter LinkedIn Instagram De berichten worden getoond in een eenduidige huisstijl Berichten...

Van Anthura B.V. kregen wij de opdracht om de website www.airthurium.com te ontwikkelen voor het product Airthurium. Voor dit project hebben wij de technische ontwikkeling van de website verzorgd. In de website zijn unieke elementen ontwikkeld zoals bijvoorbeeld de 360° animerende Airthuriums. Een ander vereiste was dat de plant ook handmatig geroteerd kon worden. We hebben hiervoor een techniek ontwikkeld zodat je op zowel mobiel als desktop zelf de planten kan draaien op verschillende plekken in de website. Verder is de website in 8! talen beschikbaar waarvoor ook een aparte CSS is ontwikkeld. De website had als doel om de bezoeker te informeren over de mogelijkheden van de plant en in welke omgevingen dit gebruikt kan worden.   CMS ontwikkeling Om het voor de eindgebruiker zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij het CMS (Content Management Systeem) ingericht op het beoogd gebruik. Zo is de learning curve in het onderhouden van de website erg laag en dragen wij automatisch bij aan een goed onderhouden website! Wil jij ook je CMS aanpassen om het up to date houden van je website makkelijker te maken voor jou of je personeel? Neem dan vooral even contact met ons op!   Responsiveness Om de website aantrekkelijk te maken zijn er teksten speels geplaatst. Deze posities worden dynamisch aangepast op verschillende apparaten. Verder houdt de font grootte van deze elementen rekening met de breedte van het scherm waarin de bezoeker de website gebruikt. Hierin is met de ontwikkeling van de CSS rekening gehouden met de font groottes zoals Chinese karakters.   Over Airthurium Airthurium is een...

Van DACT Treasury Beurs kregen wij de opdracht om https://treasurybeurs.nl in zijn geheel te vernieuwen. De ontwikkeling van de nieuwe website moest moest de inhoud van het event beter overbrengen. Het was een uitdaging om alle informatie over het event zo summier en duidelijk mogelijk te communiceren. Voor dit project hebben wij de technische ontwikkeling van de website verzorgd. In de website zijn unieke op maat gemaakte elementen verwerkt, met als code pareltje van de website het programma. Hierin is gebruik gemaakt van een SVG lijn die dynamisch wordt gevuld zodat de gebruiker als het ware door alle programmapunten wordt begeleid. Custom database koppelingen We hebben het inschrijfformulier gekoppeld aan een externe database zodat dit in hun eigen systemen verwerkt kan worden. Hiervoor zorgen we ervoor dat alle inschrijvingen niet onnodig over hoeven te worden getypt in andere systemen. Wil jij ook slimme koppelingen maken met je website en je interne proces vereenvoudigen? Neem dan contact met ons op!   CMS ontwikkeling Om het voor de eindgebruiker zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij het CMS (Content Management Systeem) ingericht op het beoogd gebruik. Zo is de learning curve in het onderhouden van de website erg laag en dragen wij automatisch bij aan een goed onderhouden website! Wil jij ook je CMS aanpassen om het up to date houden van je website makkelijker te maken voor jou of je personeel? Neem dan vooral even contact met ons op!   Meertaligheid De website is opgezet voor meertaligheid. Zo kan de website in Engels en Nederlands worden bekeken.   Custom CSS Om de teksten in de...