H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Archief Portfolio - H&R Products - Web&Marketing
0
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Archief

Over Gym Suppan Sporten, we zijn er (bijna) allemaal druk mee bezig tegenwoordig. Lekker veel bewegen en daarbij goed eten is gezond, dat weten we. Maar waarbij het sporten vaak nog wel lukt, is het vinden van een goede maaltijd voor na het sporten lastig! Dit ondervonden ook de sport eigenaren van Gym Suppan in De Ronde Venen. Om deze reden werden er ideeën gedeeld over het maken van een eigen restaurant in hun gym, met als uitkomst: Suppan Food. Een restaurant waar sporters, na het sporten, kunnen genieten van een heerlijk en vooral gezonde maaltijd! Bekijk snel alle heerlijke maaltijden op https://suppanfood.nl/ De opdracht In samenwerking met Suppan Food hebben wij een logo bij het merk ontworpen. Daarnaast moest de branding nog verder worden uitgewerkt. Uit de nauwe samenwerking zijn wij op creatieve ideeën gekomen in de vorm van flyers, menukaarten, een loyaliteitscampagne en uiteraard de webshop voor het restaurant. Bij het maken van de webshop moest rekening gehouden worden met het concept van afhalen en direct opeten. Voor de optie afhalen is er rekening gehouden met de afhaaldag en afhaalmoment. Om vragen omtrent allergieën bij het afhalen te voorkomen, hebben wij een notitievlak bij het bestelformulier toegevoegd. Dit bij elkaar zorgt voor een duidelijke en overzichtelijke webshop voor de bezoeker.   Wat maakt Suppan Food uniek Bewegen en gezond eten is de trend van het moment. Om die reden spelen steeds meer restauranteigenaren hierop in. Wat maakt Suppan Food dan uniek? Behalve de ervaring van de eigenaars is de moderne manier van bestellen onderscheidend te...

Een mobiele of een responsive website maken? Met de ontwikkelingen op het gebied van SEO en mobile first ranking van Google is het verstandig om Mobile First te denken. Dit houdt in dat je de website bouwt vanuit het oogpunt van een mobiele gebruiker. Tegenwoordig zijn er meer mobiele gebruikers dan desktop gebruikers waardoor dit een must is geworden.   Voor HLO Creative Design Agency hebben wij het design van een mobiele en een responsive website van 2mb-animations.com ontwikkeld voor tablets en desktop. Het gave wat je dan kan doen is je gebruiker op elk apparaat een geoptimaliseerde ervaring geven.   De uitdaging met dit project 2mb-animations.com is een bedrijf die (je raadt het al) gespecialiseerd is in ’t maken van animaties. Nu moet je dit uiteraard ook terug zien op de website, echter kan het zijn dat sommige animaties simpelweg te zwaar zijn voor veelal procesmatig zwakkere mobiele apparaten. Ook waren sommige animaties simpelweg te groot voor mobiele apparaten.   De oplossing We hebben mobiele en desktop opties in één CMS systeem verwerkt zodat je de mobiele en desktop website apart kunt aanpassen. Met gebruik van slimme code detecteren we met wat voor apparaat je de website bezoekt. Vervolgens laden wij alleen de content in die nodig is om de website op te bouwen. De voordelen hiervan zijn: • We laden geen content in op mobile die je hier niet gebruikt, dit zorgt voor significante perfomance verbetering • Door de performanceverbetering scoren we goed in de ranking (website wordt binnen 1 seconde geladen)   Gave elementen in dit project Omdat de website snel...

Een mooi voorbeeld wanneer je een mobiele website inzet in plaats van een responsive website. Voor TaskTeam hebben we een desktop en mobiel design van HLO Creative Design Agency gerealiseerd om documenten zo inzichtelijk mogelijk te maken voor hun leden. Daar waar je op desktop meer ruimte hebt voor het tonen van informatie in 1 oogopslag, kan het uitdagend zijn om het overzicht te bewaren op mobiele apparaten. Daarom hebben wij hiervoor aparte functionaliteiten toegevoegd op mobile.   Daarnaast hebben wij op deze website evenementen en documenten aan elkaar gekoppeld in het CMS systeem. Hierdoor kunnen documenten gevonden worden op categorieën en zoekwoorden van documenten, maar ook die van evenementen.   Hiervoor hebben wij ook een speciale query ontwikkeld die geschikt is om op de verschillende berichttypen te zoeken. Wat een handige bijkomstigheid hiervan is, is dat het nog makkelijker beheersbaar is geworden in het CMS systeem!   Bekijk de website via taskteamcso.com en bekijk de video hieronder voor een impressie!   Your browser does not support the video tag. ...

Arling heeft zijn huisstijl en communicatiestrategie in samenwerking met HLO Design helemaal omgegooid. Hun eerdere uiting "Arling Evenementen & Communicatie" is omgezet naar Arling Durft! Bijvoorbeeld: "Arling Durft een frisse wind te blazen door zich volledig aan jouw vraag toe te wijden". Hiervoor durfde Arling ook een nieuwe website te lanceren, een unieke horizontale website!   In opdracht van onze vrienden bij HLO Design hebben we een unieke website ontwikkeld in de WordPress omgeving. We hebben de backend van de website ingericht op het gebruik van de gebruiker. Alle teksten en plaatjes kunnen gemakkelijk worden aangepast binnen het CMS.  Neem vooral ook een kijkje op https://arling.nl en laat je verrassen door de mooie effecten en leuke uitingen. Unieke features van deze website op een rijtje Horizontale website Extra pagina's voor betere performance Custom effecten per slide/pagina Door de effecten leeft de website meer dan een "normale" website. Blogpagina (Paradepaardjes) Met unieke elementen die gemakkelijk aanpasbaar zijn per blogbericht (paradepaardje). Extra elementen die worden opgevraagd (zoals het blogoverzicht a.k.a Paradepaardjes) worden ingeladen door middel van AJAX techniek. Hierdoor hoeft de pagina niet opnieuw worden geladen, maar wordt er slechts een gedeelte van de pagina ververst. Chatfunctie om mensen snel van dienst te kunnen zijn of vragen te beantwoorden. Aangepaste CMS om de huisstijl te waarborgen. Denk hierbij aan: Vooringestelde Kleurschema's Handige koppelingen tussen pagina's en taxonomy's Social pagina Hier wordt door middel van 4 verschillende API's verschillende feeds (berichten) opgevraagd van: Facebook Twitter LinkedIn Instagram De berichten worden getoond in een eenduidige huisstijl Berichten...

Van Anthura B.V. kregen wij de opdracht om de website www.airthurium.com te ontwikkelen voor het product Airthurium. Voor dit project hebben wij de technische ontwikkeling van de website verzorgd. In de website zijn unieke elementen ontwikkeld zoals bijvoorbeeld de 360° animerende Airthuriums. Een ander vereiste was dat de plant ook handmatig geroteerd kon worden. We hebben hiervoor een techniek ontwikkeld zodat je op zowel mobiel als desktop zelf de planten kan draaien op verschillende plekken in de website. Verder is de website in 8! talen beschikbaar waarvoor ook een aparte CSS is ontwikkeld. De website had als doel om de bezoeker te informeren over de mogelijkheden van de plant en in welke omgevingen dit gebruikt kan worden.   CMS ontwikkeling Om het voor de eindgebruiker zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij het CMS (Content Management Systeem) ingericht op het beoogd gebruik. Zo is de learning curve in het onderhouden van de website erg laag en dragen wij automatisch bij aan een goed onderhouden website! Wil jij ook je CMS aanpassen om het up to date houden van je website makkelijker te maken voor jou of je personeel? Neem dan vooral even contact met ons op!   Responsiveness Om de website aantrekkelijk te maken zijn er teksten speels geplaatst. Deze posities worden dynamisch aangepast op verschillende apparaten. Verder houdt de font grootte van deze elementen rekening met de breedte van het scherm waarin de bezoeker de website gebruikt. Hierin is met de ontwikkeling van de CSS rekening gehouden met de font groottes zoals Chinese karakters.   Over Airthurium Airthurium is een...

Van DACT Treasury Beurs kregen wij de opdracht om https://treasurybeurs.nl in zijn geheel te vernieuwen. De ontwikkeling van de nieuwe website moest moest de inhoud van het event beter overbrengen. Het was een uitdaging om alle informatie over het event zo summier en duidelijk mogelijk te communiceren. Voor dit project hebben wij de technische ontwikkeling van de website verzorgd. In de website zijn unieke op maat gemaakte elementen verwerkt, met als code pareltje van de website het programma. Hierin is gebruik gemaakt van een SVG lijn die dynamisch wordt gevuld zodat de gebruiker als het ware door alle programmapunten wordt begeleid. Custom database koppelingen We hebben het inschrijfformulier gekoppeld aan een externe database zodat dit in hun eigen systemen verwerkt kan worden. Hiervoor zorgen we ervoor dat alle inschrijvingen niet onnodig over hoeven te worden getypt in andere systemen. Wil jij ook slimme koppelingen maken met je website en je interne proces vereenvoudigen? Neem dan contact met ons op!   CMS ontwikkeling Om het voor de eindgebruiker zo makkelijk mogelijk te maken hebben wij het CMS (Content Management Systeem) ingericht op het beoogd gebruik. Zo is de learning curve in het onderhouden van de website erg laag en dragen wij automatisch bij aan een goed onderhouden website! Wil jij ook je CMS aanpassen om het up to date houden van je website makkelijker te maken voor jou of je personeel? Neem dan vooral even contact met ons op!   Meertaligheid De website is opgezet voor meertaligheid. Zo kan de website in Engels en Nederlands worden bekeken.   Custom CSS Om de teksten in de...

Actie motivatie Klanten reageren vaak gefrustreerd op zelfscan controles. Ze zijn namelijk hun tijdswinst kwijt en er zijn altijd klanten die pech hebben, waardoor ze meerdere controles binnen een korte periode krijgen. Dit is funest voor hun winkelbeleving en loyaliteit. Deze frustraties kunnen gemakkelijk worden opgelost met een kleine compensatie voor het ongemak. Maar hoe zorg je ervoor dat dit een proces wordt, en dat de juiste mensen de compensatie krijgen?   Zelfscan spaarkaart Klanten kunnen sparen voor een presentje doordat ze bij elke controle een stempel ontvangen. Hiermee beloon je de juiste personen en het is eenvoudig mee te geven aan het kassateam! Dit maakt discussies rondom controles een stuk makkelijker! Door de opzet van het kaartje kan er elke maand gekozen worden voor een ander presentje. Denk hierbij aan een bosje bloemen of een cadeaubon.   [button size='' style='' text='Interesse?' icon='' icon_color='' link='mailto:info@hr-products.nl?subject=Zelfscan campagne' target='_self' color='' hover_color='' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin='']...

Betrek de buurt bij jouw supermarkt! Laat klanten sparen voor scholen en verenigingen in de omgeving.   Wat maakt deze actie zo bijzonder? • Persoonlijk gewin. Naast het sponsoren van een vereniging of school, kunnen klanten zelf ook kans maken op prijzen. • Online toegankelijk en gekoppeld met Facebook. • Je verzamelt gegevens over jouw klanten die je voor verdere doeleinden kunt gebruiken. • Er wordt gevraagd om de Facebookpagina te liken voordat klanten prijzen kunnen winnen. • Facebookpagina van de winkel krijgt een boost in het aantal likes en interactie. • Tussenstand wordt live getoond.   [button size='' style='' text='Interesse?' icon='' icon_color='' link='mailto:info@hr-products.nl?subject=Vul de Kas' target='_self' color='' hover_color='' border_color='' hover_border_color='' background_color='' hover_background_color='' font_style='' font_weight='' text_align='' margin='']...

Voor Bergcamp ontwikkelde wij een geheel nieuwe multi language website. De website is volledig responsieve opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc’s....

Voor Anthura B.V. ontwikkelde wij een geheel nieuwe website. Naast de technische realisatie van de website, hebben wij een directe koppeling tussen de productdatabase en de website gerealiseerd. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat de juiste informatie beschikbaar wordt gesteld!...