Vier Pasen met je klanten!
“On top of mind” zijn bij je klanten is tijdens deze dagen extra belangrijk om de aankopen te stimuleren. Dankzij het Paasfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Betrek je klanten op de winkelvloer door de bijgeleverde paaseieren in de winkel of in de omgeving te verstoppen.
De klant ontvangt bij een besteding van € x,- een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website. Vervolgens wordt de klant gevraagd zijn of haar gegevens in te vullen. Dit kan door in te loggen op Facebook of via zijn/haar e-mailadres. Daarnaast wordt de klant gevraagd om de Facebookpagina te liken. Zodra de klant dit heeft gedaan komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of kortingscode zijn.
Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek laten zien wat zij tijdens de paasdagen te bieden hebben. Wanneer er een prijs of korting is gewonnen, ontvangt de klant direct een kortingsbon. Op de kortingsbon staat een barcode die aan de kassa kan worden gescand om de korting te verrekenen. De unieke code wordt ook op de kortingsbon vermeld. De kassière kan dan de unieke code op de paascoupon met de kortingsbon controleren voordat de prijs wordt weggegeven.