H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Zelfscan campagne - H&R Products - Web&Marketing
16178
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16178,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Zelfscan campagne

Categorie
Retail campagnes
Over dit project

Actie motivatie
Klanten reageren vaak gefrustreerd op zelfscan controles. Ze zijn namelijk hun tijdswinst kwijt en er zijn altijd klanten die pech hebben, waardoor ze meerdere controles binnen een korte periode krijgen. Dit is funest voor hun winkelbeleving en loyaliteit.

Deze frustraties kunnen gemakkelijk worden opgelost met een kleine compensatie voor het ongemak. Maar hoe zorg je ervoor dat dit een proces wordt, en dat de juiste mensen de compensatie krijgen?

 

Zelfscan spaarkaart
Klanten kunnen sparen voor een presentje doordat ze bij elke controle een stempel ontvangen. Hiermee beloon je de juiste personen en het is eenvoudig mee te geven aan het kassateam! Dit maakt discussies rondom controles een stuk makkelijker!

Door de opzet van het kaartje kan er elke maand gekozen worden voor een ander presentje. Denk hierbij aan een bosje bloemen of een cadeaubon.