Zelfscan campagne - H&R Products - Web&Marketing
16178
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16178,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Zelfscan campagne

Categorie
Retail campagnes
Over dit project

Actie motivatie
Klanten reageren vaak gefrustreerd op zelfscan controles. Ze zijn namelijk hun tijdswinst kwijt en er zijn altijd klanten die pech hebben, waardoor ze meerdere controles binnen een korte periode krijgen. Dit is funest voor hun winkelbeleving en loyaliteit.

Deze frustraties kunnen gemakkelijk worden opgelost met een kleine compensatie voor het ongemak. Maar hoe zorg je ervoor dat dit een proces wordt, en dat de juiste mensen de compensatie krijgen?

 

Zelfscan spaarkaart
Klanten kunnen sparen voor een presentje doordat ze bij elke controle een stempel ontvangen. Hiermee beloon je de juiste personen en het is eenvoudig mee te geven aan het kassateam! Dit maakt discussies rondom controles een stuk makkelijker!

Door de opzet van het kaartje kan er elke maand bijvoorbeeld voor een ander presentje gekozen worden. Denk hierbij aan een bosje bloemen of een cadeaubon.