[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
De eerste pepernoten en lekkernijen liggen al in de winkel, hoog tijd om een leuke campagne in te plannen voor de feestelijke maand december!
In december ben je op zoek naar manieren om je extra te onderscheiden van de concurrentie. “On top of mind” zijn bij je klanten is in deze maand extra belangrijk om de decemberaankopen te stimuleren. Dankzij het Decemberfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Doordat de klant elke dag een vakje kan openen om kans te maken op een prijs, blijft je winkel “on top of mind”.
De klant ontvangt bij elke besteding een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website en de klant wordt direct doorverwezen naar de kerstkalender. Iedere klant kan elke dag in de maand december het vakje van de dag openen. Zodra de klant dit doet komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of korting zijn.
Bekijk hier onze flyer.
Het is ook heel goed mogelijk om deze actie met de winkelvereniging van je winkelcentrum in te zetten! Er wordt dan gebruik gemaakt van 1 kalender, echter kunnen klanten dan prijzen winnen bij meerdere winkels. Vraag naar de mogelijkheden!
Dit is al de derde keer dat we het Decemberfestijn organiseren, de resultaten spreken daarom ook voor zichzelf!
Gemiddeld aantal deelnemers per kalender: 2.750 unieke personen*
Gemiddeld aantal codes gebruikt: 33.000*
*in een periode van 4 weken.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”15814″ img_size=”full” qode_css_animation=””][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][/vc_column][/vc_row]