H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Decemberfestijn - H&R Products - Web&Marketing
15813
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15813,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Decemberfestijn

Over dit project

Vier samen met je klanten de maand december!

In december ben je op zoek naar manieren om je extra te onderscheiden van de concurrentie. “On top of mind” zijn bij je klanten is in deze maand extra belangrijk om de decemberaankopen te stimuleren. Dankzij het Decemberfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Doordat de klant elke dag een vakje kan openen om kans te maken op een prijs, blijft je winkel “on top of mind”.

 

Hoe het werkt

De klant ontvangt bij elke besteding een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website en de klant wordt direct doorverwezen naar de kerstkalender. Iedere klant kan elke dag in de maand december het vakje van de dag openen. Zodra de klant dit doet komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of korting zijn.

 

Mocht een klant zijn vergeten het vakje van de dag ervoor te openen kan deze de volgende dag niet meer worden geopend. Het is namelijk de bedoeling de klant elke dag weer in contact te brengen met je winkel. Er kan dagelijks maximaal één vakje worden geopend om kans te maken op een prijs. Mocht een klant meerdere coupons hebben, kunnen deze worden bewaard voor een volgende dag. Met één code kan je één dag van de kalender openen.

 

Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek laten zien wat zij in de decembermaand te bieden hebben.

 

De eerste dagen van december staan uiteraard nog in het teken van Sinterklaas. Daarna zal de focus op de kerstdagen en oud en nieuw liggen. Prijzen worden gekoppeld aan de dagen van de verschillende vieringen.

 

Wanneer er een prijs of korting is gewonnen, ontvangt de klant direct een kortingsbon. Op de kortingsbon staat een barcode die aan de kassa kan worden gescand om de korting te verrekenen. De unieke code wordt ook op de kortingsbon vermeld. De kassière kan dan de unieke code met de kortingsbon controleren voordat de prijs wordt weggegeven.

 

Bekijk campagne

Categorie
Retail campagnes