H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Vul de Kas - H&R Products - Web&Marketing
15819
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15819,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Vul de Kas

Over dit project

Betrek de buurt bij jouw supermarkt!
Laat klanten sparen voor scholen en verenigingen in de omgeving.

 

Wat maakt deze actie zo bijzonder?

• Persoonlijk gewin. Naast het sponsoren van een vereniging of school, kunnen klanten zelf ook kans maken op prijzen.
• Online toegankelijk en gekoppeld met Facebook.
• Je verzamelt gegevens over jouw klanten die je voor verdere doeleinden kunt gebruiken.
• Er wordt gevraagd om de Facebookpagina te liken voordat klanten prijzen kunnen winnen.
• Facebookpagina van de winkel krijgt een boost in het aantal likes en interactie.
• Tussenstand wordt live getoond.
 

Bekijk campagne

Categorie
Retail campagnes