H&R Products gaat haar vleugels spreiden naar een fullservice webbureau en daarom zullen wij vanaf 24 september door het leven gaan als STRIXI. Uiteraard met de service, kwaliteit, het team en ervaring die je van ons gewend bent maar dan in een nieuw jasje!
Benieuwd naar onze huidige diensten en een greep uit de cases waar wij trots op zijn? Neem een kijkje op onze nieuwe website:

STRIXI.NL
Archief Portfolio - Pagina 2 van 2 - H&R Products - Web&Marketing
0
archive,paged,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,paged-2,post-type-paged-2,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge

Archief

Facebook heeft zich inmiddels bewezen als een geschikt en stabiel medium om met je klanten te communiceren. Met Facebook kun je veel mensen in Nederland bereiken, maar hoe zorg je ervoor dat je jouw doelgroep of personen uit jouw marktgebied bereikt?   Om bovenstaand vraagstuk te beantwoorden hebben wij de Facebook winactie ontwikkeld. De winactie is bedoeld om zoveel mogelijk huidige en nieuwe klanten van de supermarkt te betrekken bij de Facebookpagina. Hierdoor hoef je niet meer met hagel te schieten, maar bereik je enkel de mensen die baat hebben bij jouw Facebook berichten.   Omschrijving winactie:  Zodra consumenten hun boodschappen hebben gedaan in jouw winkel, ontvangen zij bij de kassa een coupon met daarop een unieke code. Op het kaartje staat vermeld wat zij kunnen winnen en hoe zij mee kunnen doen. De unieke code wordt gebruikt om mee te doen met de Facebook winactie. Het is dus alleen mogelijk om met een unieke code mee te doen. Je bereikt hiermee dus jouw eigen klanten.   Hoe gaat dit in zijn werk:  Speciaal ontworpen landingspagina met druk op Doe mee om mee te kunnen doen met de win actie. Vervolgens moet de gebruiker toestemming geven zodat de gegevens (zoals naam en email) uit zijn of haar Facebook profiel gedownload kan worden. Zodra er toestemming is gegeven wordt de gebruiker eerst gevraagd om de pagina te ‘liken’ voordat hij of zij mee kan doen met de winactie.   Opvolgend komt de klant op een pagina waarin de unieke code van de coupon kan worden ingevuld. Hieruit komt een response ‘Gefeliciteerd! U heeft...

Voor Anthura B.V. hebben wij een multi language website "one pager" gecreëerd voor haar tuinorchidee producten "Garden orchid". De website is volledig responsieve opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc’s....

Vier Pasen met je klanten! “On top of mind” zijn bij je klanten is tijdens deze dagen extra belangrijk om de aankopen te stimuleren. Dankzij het Paasfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Betrek je klanten op de winkelvloer door de bijgeleverde paaseieren in de winkel of in de omgeving te verstoppen.   Hoe het werkt De klant ontvangt bij een besteding van € x,- een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website. Vervolgens wordt de klant gevraagd zijn of haar gegevens in te vullen. Dit kan door in te loggen op Facebook of via zijn/haar e-mailadres. Daarnaast wordt de klant gevraagd om de Facebookpagina te liken. Zodra de klant dit heeft gedaan komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of kortingscode zijn.   Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek laten zien wat zij tijdens de paasdagen te bieden hebben. Wanneer er een prijs of korting is gewonnen, ontvangt de klant direct een kortingsbon. Op de kortingsbon staat een barcode die aan de kassa kan worden gescand om de korting te verrekenen. De unieke code wordt ook op de kortingsbon vermeld. De kassière kan dan de unieke code op de paascoupon met de kortingsbon controleren voordat de prijs wordt weggegeven. Extra activatie Er worden paaseieren geleverd met speciale paascoupons waarop altijd prijs valt. Elke dag kunnen jullie de paaseieren verstoppen in de winkel of in de omgeving. Klanten kunnen vervolgens deze eieren zoeken. Via Facebook plaatsen wij hints om zo...

Voor Anthura B.V. hebben wij een multi language blog gecreëerd "Bloomifique". Anthura wilt iedereen inspireren door te laten zien hoe bloemen en planten je leven kleur kunnen geven op ontelbaar veel verschillende manieren. Van interieurstyling, mode en sieraden tot bloemendecoraties voor speciale gelegenheden, zoals een bruiloft of het kerstdiner. Maar ook praktische tips & tricks over plantverzorging en creatieve DIY’s....

Vier samen met je klanten de maand december! In december ben je op zoek naar manieren om je extra te onderscheiden van de concurrentie. “On top of mind” zijn bij je klanten is in deze maand extra belangrijk om de decemberaankopen te stimuleren. Dankzij het Decemberfestijn komt je winkel dagelijks in contact met je klanten. Doordat de klant elke dag een vakje kan openen om kans te maken op een prijs, blijft je winkel “on top of mind”.   Hoe het werkt De klant ontvangt bij elke besteding een unieke code. De unieke code wordt ingevuld op de website en de klant wordt direct doorverwezen naar de kerstkalender. Iedere klant kan elke dag in de maand december het vakje van de dag openen. Zodra de klant dit doet komt er (bij prijs) automatisch een melding met de gewonnen prijs en instructies om de prijs te verzilveren. Dit kan bijvoorbeeld een gratis artikel of korting zijn.   Mocht een klant zijn vergeten het vakje van de dag ervoor te openen kan deze de volgende dag niet meer worden geopend. Het is namelijk de bedoeling de klant elke dag weer in contact te brengen met je winkel. Er kan dagelijks maximaal één vakje worden geopend om kans te maken op een prijs. Mocht een klant meerdere coupons hebben, kunnen deze worden bewaard voor een volgende dag. Met één code kan je één dag van de kalender openen.   Prijzen en kortingen kunnen door je winkel, maar ook door lokale winkeliers worden ingevuld. Lokale winkeliers kunnen dan aan het winkelend publiek...

Voor het Sniederspasage ontwikkelde wij een geheel nieuwe website. De website is responsive opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc’s. In de website zit een Google Maps verwerkt, zodat klanten digitaal door alle winkels in het winkelcentrum kunnen lopen. Daarnaast verzorgen wij de Facebook pagina Sniederspassage, content die wij plaatsen op Facebook plaatsen wij vervolgens ook op de website als nieuws items....

Voor Albert Heijn André Mulder ontwikkelde wij een geheel nieuwe website. De website is responsive opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc’s. Daarnaast verzorgen wij de Facebook pagina van Albert Heijn André Mulder, content die wij plaatsen op Facebook plaatsen wij vervolgens ook op de website als nieuws items....

Voor Breviline B.V. ontwikkelde wij een geheel nieuwe multi language website + huisstijl. Daarnaast hebben wij productfotografie verzorgd....

Voor Albert Heijn van Etten ontwikkelde wij een geheel website. De website is responsive opgebouwd, d.w.z. dat het geschikt is voor alle apparaten zoals tablets, telefoons en pc's. In de website zit een koppeling verwerkt met ons narrowcasting systeem. Klanten van Albert Heijn van Etten kunnen advertententies plaatsen via de website welke direct worden getoond op de tv's in de winkel....

Voor Kiwanis Doetinchem- De Graafschap City Swim ontwikkelde wij een geheel nieuwe website + huisstijl. Als hoofdsponsor van het evenement voor Kiwanis Doetinchem-De Graafschap City Swim hebben wij de website inclusief de volledige integratie van een gebruiksvriendelijk ticket- en sponsorsysteem gerealiseerd. Er kan op de website direct met iDeal worden afgerekend. Met dit systeem kunnen er, met behulp van een applicatie op een Android of iOS smartphone, direct tickets worden gescand....